Среда, 17.04.2024
Мой сайт
Меню сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа
Главная » Гостевая книга [ Добавить запись ]

Страницы: 1 2 »
Показано 1-15 из 25 сообщений
25. Veselin   (20.05.2012 16:01)
0  
Zdravei Gogo iskam da te popitam vuzmojna li e izrabotkata samo na korpusa na samoleta ot durvo a obvivkata da e ot drug po lek i elasti4en material,a i samoleta da e v ma6tab 4e da moje da letqt pone 2 ma 4oveka s nego...aaa i ako ima6 predstava kakva trqbva da e maksimalnata masa na dvigatelq i kolko oborota v minuta 6te sa neobhodimi za takuv s perkata koqto ti pravi6....i razbira se kakvi 6te mi struva :) ako e vuzmojno svurji se s men za6toto sum zaintriguvan ot ideqta no sus samozahranva6t se elektrodvigatel...no ne znam dali 6te ima nujnite oboroti ...6te se radvam da mi pi6e6...:)

24. Моисей   (16.05.2011 17:27)
0  
Злата пальма уникальный получить на сайте wbcorpkr ru, а также найти информацию предварительно позвонив 89029235823 ICQ 564897065

23. Geoschev Iwan   (12.11.2010 17:41)
0  
здравей Гого,възможно ли е да направиш баланс на 6 лопатково витло изработено от мен за лодка на въздушна възглавница и какво би ми струвало ако напаравиш подобно по чертеж от стъклопласт ??.

22. Krivi4ka   (19.09.2009 09:40)
0  
leleee

21. Silvi   (28.07.2009 18:46)
0  
Видях, че се занимаваш с мосфети, пък аз имам проблем с управлението на охлаждащия вентилатор на Е200 1997г.
В платката са монтирани два мосфета в паралел IRFZ48N
и през диоден блок към плюс на ел.мотора на вентилатора. Управляващите импулси от климатроника и компа са + от 1V до 7V, около 4херца. Дали има по-прост начин за управление на транзисторите като например директно подаване на изработените от компа импулси?

20. Георги   (25.05.2009 22:48)
0  
Били се свързал с мен да те питам за една работа

19. Yuliyan Milenkov   (10.01.2009 18:13)
0  
Mnogo gotin sajt bih iskal da se svarje6 s men i da pogovorim za konstruiraneto na samolet. Bih se radval da mi kaje6 otkade nameri tozi 4ertej i ako moje da mi dade6 po-podrobno opisanie na proekta za samolet. Na snimkite nqma mn informaciq no 6te se radvam ako mojem da osa6testvim kontakt.
Ответ: Как да се свържа с тебе като не си дал нищо за свръзка:), чертежа за самолета,технологията,както и направата му са си лично мои.

18. Irina   (01.08.2006 08:55)
0  
Bravo na teb! Sdosta ne6ta si se zahvanal. USPEH!

17.   (13.04.2006 09:57)
0  
Здравей пак Гого55. Използвам книгата за гости да ти пиша, че нямам ICQ на работа (забранено е), а незнам никакъв твой e-mail.
Предпочитам да ми отговориш на личният ми e-mail ако имаш желание.
Последният път май бях малко по критичен към теб и гости на сайта ти.
Sorry. Това не трябва да се приема насериозно, просто приятелска закачка. Но май поизбързах малко.
Редно е да ти се представя първо:
Завършил съм ВВВУ "Г.Бенковски"- Летателни апарати и ав. двигатели.
В момента работя като конструктор в Плевен (водни турбини).
Работя с 3D програми като Unigraphics NX, I-Deas. Не знам до колко си запознат с това.
То е например следното: правиш 3D модел на винт, пускаш модула за генериране на програма за фреза с ЦПУ,
слагаш заготовката на фрезата и пускаш програмата. После само шлайф, лак, боя и готово. Само човек да има такава фреза :)
Или на 3D модела правиш якостен или кинематичен анализ.
Мога да проектирам самолети: компоновка, аеродинамика, якост.
Имам доста теоретични познания и мога да си служа с програми с които работят "Боинг" например (Unigraphics).
Но..... не съм хваштал дори обикновено трионче от години.
Затова твоят голям практически опит представлява интерес за мен.
Наистина ме интересува например, откаде мога да намеря тънък шперплат (1-4мм)
Ти всъшност от къде си? Май някаде към Пловдив ми се струва.

Ako имаш желание пиши ми на:

piroev@yahoo.com

Ако мога с нещо да ти бъда полезен не се колебай да ме питаш.
Ответ: за шперплата -според мене мисията невъзможна.по доло съм писъл с какво ще сменям подобни неща,относно фрезата с цпу и разните му програми,както и проектирането и разчети ужким ги знам,или поне до сега не съм срещнал нещо което да ме затрудни освен финансите и наи вече свободното време-тоест двете са свързани или едното или другото ама никога и двете наведнъж:))).
Опита ми не е много голям ама се надявам да се справя без никви проблеми поне за сега.
предпочитам да пиша само тук и това да стане нещо като форум където всеки да си казва мненията.До момента нямам никви въпроси,ако нещо ме затрудни ще пиша.

16. Цецо   (06.04.2006 13:44)
0  
Здравей пак Гого. Благодаря ти за бързия и изчерпателен отговор. Но за да не слушаш само хвалби, че ще звучи неискрено и един упрек: вземи та пипни нещо по този сайт.
Знам, че все не ти стига времето, съдя по себе си- и аз правя сайт, но засега е пълна каша и затова съм го скрил от търсачките. Все не ми стига времето и за него. С голям интерес чакам някакви данни за СУБАРО. Ако имаш някакви данни вземи да сложиш поне тях.
И още едно въпросче дето много ме вълнува:
Откъде смяташ да се снабдиш (или се снабдяваш) с шперплат с дебелина между 1 и 3мм. Този продукт май е на изчезване в BG или въобще го няма. Знаеш ли нещо по въпроса?
P.S. Пруверявъм си пак написануту, че току виш съм испуснъл някое "Й" та г-н филолога Красимир няма да пропусне да ми направи забелешка, за да си вдигне самочуфствието до небесата. Защо тези хора не вземат да си ходят по техните филологистки саитове и да не се мешат кадето не им е работа.
;)
Ответ: Шперплат под 4мм не мога да открия нито аз нито някои от мойте познати ,смятам където е нужно нещо от този род да го сменям с епоксидна смола и стъклоплат.
Относно субарото имам абсолютно всичко за него даже до вида и номерацията на скобите,присбособленията и специалните ключове който се използват при ремонт и се надявам някои ден да успея да кача всичко това наведнъж,просто е около 10мб и е твърде голямо.

15. Цецо   (03.04.2006 17:51)
0  
Поздравления зя нячинанието Гого!- ще очаквам да развиеш и допълниш сайта си, а може и да бъда полезен с няк`ва инфо!
За пореден път се убеждавам, че в .narod.ru може да се намерят много, много ценни неща и особено за леката авиация предоставени от ИСТИНСКИ хора. Аз също се каня да строя самолет но съм на етап проектиране и строеж на работилница.
И едно две въпросчета:
1. Къде в BG може да се закупи достатъчно качествен дървен материал за тази работа?
2. Какво лепило използваш. Продават ли се в BG подходящи лепила?
Желая ти успех и.... здраве разбира се.
Надявам се занапред да продължим кореспонденцията, а н един ден да съм ти клиент за витло :)
Ответ: Значи първо за лепилото-ползвам на хенкел -СТАНДАРТ или МОМЕНТ в зависимост от времето което ми е необходимо за мацане на лепилото,едното е много бързо съхнещо ,другото е по бавно съхнещо,изпробвал съм ги много пъти добри са- кото лепнат после няма отлепване)
относно дървения материал отивам в сушилна когато вадят и избирам от цялата сушилна примерно 2 или три талпи които да ми харесат ,второто нещо което съм правил за един винт -отрязах цяло дърво бреза,вкарах го в сушилна нарязано на подходящи заготовки и след това си избрах каквото точно ми трябваше),по принцип тъи като се занимавам с дърводелство всеки ден през мене минават наи различни дървета и имам някъв що годе добър избор,иначе наи добрия вариант е отиваш на някво сечище взимаш си даден труп които да ти хареса,бичиш го на гатер след това на подходящите заготовки,те пък ги носиш в сушилна където всяко дърво се суши по различен начин и си има чалъм, и чак след това можеш да го работиш когато е за отговорни неща

14. izifly   (13.02.2006 17:39)
0  
zdr gogo!!!
tuk sam sega s marin i toi ama "b" variant za edin subarov 1.8 karburator ot leone 88 god - interesuvat go podrobnosti - shte pishesh li neshto za engina - TT danni
a i dai aktualen gsm za vrazka - pusni infoto na moia meil:
izilove@abv.bg
kak varviat tvoite raboti ?!?
sporna sedmitsa ...

izifly

13. izifly   (18.10.2005 16:01)
0  
zdr boy!!! ami az malko ... svalix garda :(( - sabiram mdp , kolichkata mi e na 50 % gotova a si porachax I reduktor ot "interbelts" - sega sabiram pari da go platia che e sas srebarni shaibi :)) znesh kak e :))
radvam se na ustrema ti - TOVA E NACHINA !!!


P.S: kato nablizi momenta shte te diria za vint ...
Ответ: няма проблеми за винта, ще го направя както се полага.То и аз малко свалих гарда малко щото става вече повече от месец нямам никво време за хобито си от друга работа,даже и с параплана не съм летял повече от месец, но и времето за хобита и удоволствия ще доиде като ми понамалеят другите поръчки.

12. stefan   (18.10.2005 00:20)
0  
Bravooooooo,
Mnogo dobre. Az pisah vav foruma, dano me vzemat na seriozno. Iskam i az da se vklu4a v napravata na samolet, ama mnogo go iskam. Ot Sofiq sam. ako ima rabota, koqto da moga da svar6a - imate mi adresa!
Ответ: Здравеи Стефане
ако исаш свържи се с мене по кю, за да се уточним с какво и как можеш да се включиш.

11. Николай Евтимов   (06.10.2005 18:08)
0  
искам да те поздравя за интересния саит които си започнал да правиш и да ти кажа че ще го следа редовно защото и на мен мие интересно и винагхи съм искал да се занимавам с авио моделизам но като погледнеш какво се предлага по магазините като материали ти става ясно че трябва да се проявява доста творчество и изобретателност :))
Ответ: Да така е,ние тук като може би наи богата държава в европата цените ни са по скъпи от конрад в Берлин от където аз си пазарувам и от където съм си взимал всичко което имам от авиомоделизма и електрониката,макар че Берлин ми е на 2200км а София на 160км. по изгодно ми идва от там.Какво да се прави пазарна икономика,или демокрация,незнам,нещо като станахме домократична държава и много ни се вдигна стандарта, или нямам думи вече по този въпрос......кофти е за сега подрастващите това нещо че няма да могат да видят и усетят сладоста,и радоста от моделизмите, защото това стана много скъп вид спорт и хоби.

1-15 16-25

Имя *:
Email *:
WWW:
Код *:
Поиск
Друзья сайта
  • Создать сайт
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Все проекты компании
  • Copyright MyCorp © 2024
    Бесплатный конструктор сайтов - uCoz